Aktuální informace související s ochranou proti šíření viru

Aktuálně zpracováváme velké množství požadavků.
Žádáme o ‍trpělivost při řešení situací spojených s ‍dodávkami energií:

  • Dostupnost kontaktních míst innogy - jsme tu stále pro vás

    Využijte přednostně:

    Nabízí nejrychlejší a ‍pohodlné řešení pro ‍většinu vašich požadavků i ‍dotazů. Dostupné nonstop, z ‍pohodlí domova.

    Nejste ještě registrováni do ‍portálu ‍innosvět? Je to jednoduché, zvládnete to za ‍pár minut.

    Naši telefonní operátoři vám rádi pomohou s ‍vašimi požadavky i dotazy. Zavolejte zdarma naši nonstop zákaznickou linku 800 ‍11 ‍33 ‍55.

    • Operátoři pracují aktuálně z ‍domova přes vzdálené připojení. Omluvte případné delší čekání na ‍spojení či ‍jeho horší kvalitu
    • Aktuálně zpracováváme velké množství požadavků. Prosíme o ‍trpělivost při ‍řešení situací spojených s ‍dodávkami energií

     

    Zákaznická centra innogy jsou do ‍odvolání uzavřena - o ‍jejich otevření vás budeme informovat.

  • Uzavření, změna, či ukončení smlouvy

    Potřebujete informace, jak uzavřít, změnit údaje nebo ukončit smlouvu?

    Zavolejte zdarma naši nonstop zákaznickou linku 800 ‍11 ‍33 ‍55. Společně to vyřešíme.

  • Přepis smlouvy

    Potřebujete přepsat smlouvu na ‍jinou osobu z ‍důvodu stěhování, koupě nemovitosti nebo úmrtí? Využijte k tomu aplikaci pro ‍přepis energií.

    Své energie si ‍můžete přepsat z ‍pohodlí domova, a to včetně online podpisu smluv – nemusíte tak nic tisknout, ani odesílat poštou.

  • Změna záloh

    Potřebujete změnit zálohy? Využijte přednostně:

    V případě potíží s ‍platbami záloh souvisejících s ‍nouzovým stavem volejte naši zákaznickou linku 800 ‍11 ‍33 ‍55.
    Jsme připraveni vám pomoci, každý požadavek budeme řešit individuálně.

  • Kontrola plateb, upomínky, případně úhrada nedoplatku či upomínky

    Potřebujete ověřit způsob platby, platební údaje, zkontrolovat své platby, uhradit upomínku či pouze zkontrolovat své smluvní údaje? 

    Neváhejte využít náš samoobslužný webový portál innosvět.

  • Odečty plynu a elektřiny, nahlášení odečtu

    Jako jedno z ‍opatření v ‍boji proti šíření virové nákazy pozastavili jednotliví distributoři energií fyzické odečty plynoměrů/elektroměrů a ‍nahradili je možností bezkontaktního samoodečtu.
    Pro fakturační odečet plynu (roční, měsíční a mimořádné vyúčtování) můžete využít aplikaci provozovatele distribuční soustavy.

    Potřebujete-li nutně nahlásit jiný odečet, zavolejte naši zákaznickou linku 800 ‍11 ‍33 ‍55.

  • Reklamace odečtu ve vyúčtování, ostatní reklamace

    Pokud v ‍důsledku pozastavení fyzických odečtů nebyl u ‍vás proveden odečet měřidla a ‍ve ‍faktuře od ‍innogy se výrazně liší stav plynoměru nebo ‍elektroměru od ‍skutečného stavu na ‍měřidle, máte možnost reklamovat online

    Potřebujete podat reklamaci vyúčtování? Můžete tak učinit prostřednictvím webového portálu ‍innosvět
    V ‍ostatních neodkladných případech kontaktujte bezplatnou zákaznickou linku 800 ‍11 ‍33 ‍55.

  • Nový odběr, zřízení přípojky plynu/elektřiny

    V souvislosti s ‍nouzovým stavem přijali jednotliví distributoři energií opatření s cílem zajistit ochranu zdraví, bezpečnost a spolehlivost dodávek a ‍minimalizovat rizika spojená s ‍šířením nákazy. Tato opatření mohou mít dopad do ‍realizace a termínů.

    V případě nového technického požadavku (např. žádost o ‍připojení, zřízení přípojky, vydání stanoviska k ‍existenci sítí apod.) využijte přednostně elektronickou komunikaci s ‍příslušným distributorem; v ‍případě plynu webovou aplikaci Distribuce plynu online.

    Máte-li neodkladný dotaz k ‍žádosti o ‍připojení, zřízení přípojky či jiný požadavek týkající se distribuce plynu/elektřiny, kontaktujte naši zákaznickou linku 800 ‍11 ‍33 ‍55.

  • Montáž/demontáž měřidla (plynoměru nebo elektroměru)

    innogy pouze zprostředkovává montáž, demontáž či přezkoušení měřidel. Zajišťují je však jednotliví distributoři energií.
    V ‍souvislosti s ‍nouzovým stavem přijali opatření k ‍ochraně zdraví, bezpečnosti a spolehlivosti dodávek a ‍minimalizaci rizik spojených s ‍šířením nákazy.
    Omezují zpravidla činnosti v ‍uzavřených objektech z ‍důvodů prevence rozšíření nákazy tak, aby nedocházelo k ‍bezprostřednímu kontaktu se ‍zákazníky. Chrání tak zdraví techniků i ‍zákazníků.

    Aktuální informace o ‍rozsahu omezení najdete na ‍stránkách příslušného distributora:

     

    V neodkladných záležitostech kontaktujte naši zákaznickou linku 800 ‍11 ‍33 ‍55. Pokusíme se ‍situaci spolu s ‍vámi vyřešit.

  • Nahlášení poruchy

    Potřebujete nahlásit poruchu (únik plynu)? Volejte 1239. Pohotovostní linka funguje standardně v ‍nepřetržitém provozu 24 ‍hodin denně.

    Porucha spojená s ‍elektřinou – volejte územně příslušného distributora elektrické energie:

    • ČEZ - 800 ‍850 ‍860
    • E.ON - 800 ‍22 ‍55 ‍77
    • PRE - 1236

    mapa distributorů

  • Jiné požadavky

    Nenašli jste řešení v ‍předchozích informacích a potřebujete s ‍námi opravdu neprodleně hovořit o ‍něčem jiném?

    Kontaktujte naši zákaznickou linku 800 ‍11 ‍33 ‍55.

 

Návod na registraci do portálu innosvět

innosvět portál: Jak se zaregistrovat?

  • Pusťte si video, jak jednoduše získat přístup do ‍portálu innosvět
  • Získáte přehled o ‍platbách i ‍o ‍spotřebě energií
  • Možnost provádět změny online
  • Jeden účet pro všechny služby

Rádi vám pomůžeme

Zavoláme vám ihned

Online

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Rádi vám pomůžeme

Jsme offline - zavoláme vám následující pracovní den

Offline

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám