Často kladené dotazy
-
Využijte přednostně:
- samoobslužný webový portál innosvět
- nebo mobilní aplikaci innosvět dostupnou jak pro Android, tak pro iOS zařízení
Nabízí nejrychlejší a pohodlné řešení pro většinu vašich požadavků i dotazů. Dostupné nonstop, z pohodlí domova.
Nejste ještě registrováni do portálu innosvět? Je to jednoduché, zvládnete to za pár minut.
- prepisenergii.cz pro vyřešení přepisu smlouvy (např. po stěhování nebo úmrtí)
Naši telefonní operátoři vám rádi pomohou s vašimi požadavky i dotazy. Zavolejte zdarma zákaznickou linku 800 11 33 55.
-
Potřebujete informace, jak uzavřít, změnit údaje nebo ukončit smlouvu?
- použijte online chat
- napište nám, jsme na Messengeru a WhatsApp
- volejte 800 11 33 55
- nebo využijte pomoc našich specialistů
- pro přepis smlouvy na jiného zákazníka (např. po stěhování nebo úmrtí) můžete využít prepisenergii.cz
-
Potřebujete přepsat smlouvu na jinou osobu z důvodu stěhování, koupě nemovitosti nebo úmrtí?
- pro přepis smlouvy na jiného zákazníka můžete využít online aplikaci prepisenergii.cz
- nebo volejte v pracovní dny 8:00-17:00 zdarma 800 36 36 36
-
V případě, že nejste s našimi službami spokojeni, máte samozřejmě právo uplatnit reklamaci. Budeme rádi za všechny vaše podněty ke zlepšení.
Reklamaci můžete podat prostřednictvím:
- webového portálu innosvět
- e-mailu na info@innogy.cz
- telefonu na zákaznické lince innogy zdarma 800 11 33 55
- osobně v našich kontaktních místech
- dopisu zaslaného na adresu: innogy Zákaznické služby, s.r.o., Plynární 2748/6, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
Při řešení reklamace mějte prosím u sebe nejlépe zákaznické číslo (je uvedeno ve smlouvě či faktuře a začíná 951/961). V případě reklamace faktury doporučujeme uvádět číslo reklamované faktury.
O vyřízení vaší reklamace vás budeme informovat. -
Potřebujete změnit zálohy? Využijte přednostně:
- samoobslužný webový portál innosvět
- nebo mobilní aplikaci innosvět dostupnou jak pro Android, tak pro iOS zařízení
-
Potřebujete ověřit způsob platby, platební údaje, zkontrolovat své platby, uhradit upomínku či pouze zkontrolovat své smluvní údaje?
- využijte samoobslužný webový portál innosvět.
- nebo mobilní aplikaci innosvět dostupnou jak pro Android, tak pro iOS zařízení
-
V případě nového technického požadavku (např. žádost o připojení, zřízení přípojky, vydání stanoviska k existenci sítí apod.) využijte přednostně elektronickou komunikaci s příslušným distributorem; v případě plynu webovou aplikaci Distribuce plynu online.
Máte-li neodkladný dotaz k žádosti o připojení, zřízení přípojky či jiný požadavek týkající se distribuce plynu/elektřiny, kontaktujte naši zákaznickou linku 800 11 33 55. -
innogy pouze zprostředkovává montáž, demontáž či přezkoušení měřidel. Zajišťují je však jednotliví distributoři energií.
Aktuální informace najdete na stránkách příslušného distributora:
V neodkladných záležitostech kontaktujte naši zákaznickou linku 800 11 33 55. Pokusíme se situaci spolu s vámi vyřešit.
-
Potřebujete nahlásit poruchu (únik zemního plynu)? Volejte 1239. Pohotovostní linka funguje standardně v nepřetržitém provozu 24 hodin denně a je pro všechny distributory zemního plynu stejná.
Porucha spojená s elektřinou – volejte územně příslušného distributora elektrické energie:
- ČEZ - 800 850 860
- EG.D (dříve E.ON Distribuce) - 800 22 55 77
- PRE - 1236
-
Nenašli jste řešení v předchozích informacích?
Použijte chat, WhatsApp nebo Messenger, volejte 800 11 33 55 nebo využijte pomoc našich specialistů.
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Děkujeme za kontakt
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.
Požadavek nebyl odeslán
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.