Podklady potřebné k vyřízení požadavku v zákaznickém centru

  • Úprava smlouvy

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti
    • v případě uzavření smlouvy v ‍zastoupení přineste i plnou moc pro zastupování podepsanou zákazníkem (nemusí být notářsky ověřena); pro podnikatele pověření, že může za firmu jednat
  • Přepis – uzavření nové smlouvy

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti
    • dokument prokazující vlastnické právo k ‍nemovitosti (např. kupní nebo nájemní smlouva)
    • číslo bankovního účtu nebo spojovací číslo SIPO
    • aktuální stav plynoměru/elektroměru
    • může vám pomoci faktura od původního zákazníka v ‍místě, které přihlašujete
    • pokud vyřizujete přepis se změnou dodavatele po stěhování i za původního zákazníka, doporučujeme vyplnění plné ‍moci pro zastupování podepsané původním zákazníkem
    • v případě uzavření smlouvy v ‍zastoupení přineste i plnou moc pro zastupování podepsanou zákazníkem (nemusí být notářsky ověřena); pro podnikatele pověření, že ‍může za ‍firmu jednat

    Veškeré potřebné dokumenty a informace můžete nalézt v ‍našem průvodci přepisem energií po zvolení vaší konkrétní situace (pro ‍podnikatele zde).
    Přepis smlouvy také můžete vyřídit online

  • Přepis – ukončení smlouvy např. po stěhování nebo úmrtí

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti
    • doklad o ‍ukončení nájmu nebo smlouvu o ‍prodeji
    • předávací protokol včetně stavu a ‍čísla plynoměru/elektroměru
    • v ‍případě úmrtí i ‍úmrtní list
    • číslo bankovního účtu
    • v ‍případě ukončení smlouvy v ‍zastoupení přineste i ‍plnou moc pro ‍zastupování podepsanou zákazníkem (nemusí být notářsky ověřena); pro ‍podnikatele pověření, že ‍může za ‍firmu jednat

    Veškeré potřebné dokumenty a informace můžete nalézt v ‍našem průvodci přepisem energií po ‍zvolení vaší konkrétní situace (pro ‍podnikatele zde).
    Přepis smlouvy také můžete vyřídit online

  • Úprava záloh, účtů, SIPO

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti
    • číslo bankovního účtu nebo spojovací číslo SIPO
    • v případě uzavření smlouvy v ‍zastoupení přineste i plnou moc pro zastupování podepsanou zákazníkem (nemusí být notářsky ověřena); pro podnikatele pověření, že může za firmu jednat
  • Připojení měřidla – uzavření smlouvy (elektřina, zemní plyn)

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti
    • dokument prokazující vlastnické právo k ‍nemovitosti (např. kupní nebo nájemní smlouvu)
    • „situační plánek“ – katastrální mapu se zákresem předpokládaného umístění HUP (hlavní uzávěr plynu), platí pouze v ‍případě prvního připojení nového odběrného místa
    • v případě uzavření smlouvy v ‍zastoupení přineste i plnou moc pro zastupování podepsanou zákazníkem (nemusí být notářsky ověřena); pro podnikatele pověření, že ‍může za ‍firmu jednat
    • u nového připojení elektřiny přineste revizní zprávu (u znovupřipojení potřebujeme revizní zprávu, pokud je odběrné místo bez elektřiny déle než 12 měsíců)
  • Informace

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti
    • v případě uzavření smlouvy v ‍zastoupení přineste i plnou moc pro zastupování podepsanou zákazníkem (nemusí být notářsky ověřena); pro podnikatele pověření, že může za firmu jednat
  • Změna dodavatele – uzavření smlouvy (elektřina, zemní plyn)

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti (cestovní pas / řidičský průkaz)
    • číslo bankovního účtu nebo spojovací číslo SIPO
    • poslední vyúčtování nebo fakturu
    • v případě uzavření smlouvy v ‍zastoupení přineste i plnou moc pro ‍zastupování podepsanou zákazníkem (nemusí být notářsky ověřena); pro podnikatele pověření, že může za ‍firmu jednat
  • Změna sazby/jističe

    V případě, že změnu teprve plánujete:

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti
    • v případě řešení změny v ‍zastoupení přineste i ‍plnou moc pro zastupování podepsanou zákazníkem (nemusí být notářsky ověřena); pro ‍podnikatele pověření, že může za ‍firmu jednat
    V případě, že je změna již provedena:

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti
    • v případě řešení změny v ‍zastoupení přineste i plnou moc pro zastupování podepsanou zákazníkem (nemusí být notářsky ověřena); pro podnikatele pověření, že může za firmu jednat
    • pokud máte k ‍dispozici, tak Smlouvu o ‍připojení k ‍distribuční soustavě
    • revizní zprávu a další dokumenty závislé na ‍prováděné změně – např.:
    • pro napájení elektromobilu: technický průkaz elektromobilu
    • pro tepelné čerpadlo: protokol o ‍instalaci tepelného čerpadla apod.
  • Pojištění domácnosti

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti (cestovní pas / řidičský průkaz)
  • Asistenční služby

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti (cestovní pas / řidičský průkaz)
  • Servis plynových zařízení

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti (cestovní pas / řidičský průkaz)
    • v případě uzavření smlouvy v ‍zastoupení přineste i plnou moc pro ‍zastupování podepsanou zákazníkem (musí být notářsky ověřena)
  • Reklamace, pohledávky

    • občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti (cestovní pas / řidičský průkaz)
    • v případě uzavření smlouvy v zastoupení přineste i plnou moc pro zastupování podepsanou zákazníkem (musí být notářsky ověřena); pro podnikatele pověření, že může za firmu jednat

Být u innogy se vždy vyplatí

rozsvícená lampička

Elektřina od innogy

innosvět v počítači a mobilu

Portál innosvět

plynový hořák

Plyn od innogy

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde 

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Ozveme se vám nejdříve 29. 10., momentálně probíhá odstávka

Offline

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde 

Děkujeme za kontakt

Ozveme se vám nejdříve 29. 10., momentálně probíhá odstávka

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.