Pobočka innogy v Uherském Hradišti se přestěhovala do Růžové ulice
Energetická společnost innogy otevřela v Uherském Hradišti zákaznické centrum na nové adrese. Pobočka s dostupným parkováním se nachází v centru města, nedaleko pěší zóny, a to konkrétně v Růžové ulici 1254. Společnost innogy sem pobočku přestěhovala z Protzkarovy ulice.
V nových, komfortnějších prostorách zákazníci innogy vyřídí veškeré záležitosti spojené s odběrem zemního plynu a elektrické energie. Zákazníci mohou využít i další služby, mezi které patří pronájem detektorů kouře či pojištění domácnosti. Zákaznické centrum innogy je otevřeno od pondělí do pátku, a to od 8 do 12 hodin, a od 12:30 do 14 hodin.
„Významná část zákazníků stále preferuje osobní kontakt před telefonním či před digitální komunikací. A právě těmto zákazníkům nabízíme naše služby ve čtyřiceti lokalitách po celé republice,” dodává Karel Kincl.
Kromě 40 zákaznických center po celé ČR mohou zákazníci innogy využít řadu dalších pohodlných způsobů jak vyřídit záležitosti spojené s odběrem zemního plynu a elektrické energie. Bezplatná zákaznická linka 800 11 33 55 je pro zákazníky k dispozici nonstop, stejně tak e-mailová adresa info@innogy.cz. Zákazníci ke komunikaci s innogy mohou využívat také online chat na internetových stránkách www.innogy.cz.
Aktuální seznam zákaznických center včetně bližších informací naleznete na webové adrese www.innogy.cz/kontakty/seznam-pobocek.