Průvodce samoodečty elektřiny
Nejste si jisti, kde najdete potřebné údaje pro zadání odečtů? Zde vám přinášíme přehled toho nejdůležitějšího
Ověření zákazníka
Aby mohlo dojít k zadání vašeho samoodečtu, musíme vás nejdříve ověřit. Povinným údajem je Zákaznické číslo. Najdete ho ve faktuře v bloku Zákazník.

Poté si můžete zvolit jeden z dalších nabízených údajů pro ověření, je to na vás, který si vyberete. Pro správné ověření musí být vybrána kombinace Zákaznické číslo a jeden vámi zvolený údaj.
Vyberte si jeden z údajů a ten si vyhledejte:
Číslo měřidla najdete ve faktuře v bloku Detailní stanovení spotřeby nebo na vašem měřidle. Pozor, na měřidle je třeba vybrat ten správný číselný údaj. Může obsahovat čísla i písmena a často bývá uvozeno znaky “N”, “Nr.”, “No” „SNo“ „PRE“ atp. (podle označení výrobce/distributora), tyto znaky před číslo měřidla neuvádějte.
Došlo u vás v nedávné době k výměně měřidla? A nové číslo měřidla nemáte ještě uvedeno ve vašem posledním vyúčtování? Je třeba využít pro ověření jiný údaj, nebo pokračovat v zadání samoodečtu v innosvětě.

Číslo místa spotřeby najdete ve faktuře v bloku Identifikace místa spotřeby:

EAN najdete ve faktuře v bloku Identifikace místa spotřeby:

Jak správně opsat stav/odečet z měřidla
Pro úspěšné nahlášení odečtu je důležité zapsat údaje přesně a ve správném formátu. Jelikož existuje mnoho druhů elektroměrů, připravili jsme ukázky těch nejčastějších.
Elektroměr jednotarifní: Pokud máte jednotarifní přístroj, stále se vám zobrazuje hodnota vysokého tarifu T1/VT.
Elektroměr dvoutarifní: Vysoký tarif (T1)

Elektroměr dvoutarifní: nízký tarif (T2)

Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Ozveme se vám nejdříve 29. 10., momentálně probíhá odstávka
Děkujeme za kontakt
Ozveme se vám nejdříve 29. 10., momentálně probíhá odstávka
Požadavek nebyl odeslán
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.