Asistenční služby - jak ‍nahlásit problém?

Co dělat, když se něco přihodí?

  • Zavolejte 221 586 452 klidně v ‍noci nebo o ‍víkendu

  • Nahlaste, co se ‍stalo a jak potřebujete pomoci

  • Asistenční společnost ihned začne hledat řemeslníka

  • Řemeslník vás navštíví a ‍situaci co ‍nejdříve vyřeší

Máte variantu Basic nebo ‍Premium?
Svou variantu najdete v přihlášce ke ‍službě

Varianta Basic obsahuje:

  • Opravu až ‍10 let starého spotřebiče (doprava, práce, drobný materiál a náhradní díly až ‍do ‍výše 2 ‍500 ‍Kč)
  • Postaráme se o ‍ledničku, mrazničku, sporák, troubu, digestoř, pračku, sušičku, myčku i ‍televizi
  • Hodnota opravy až ‍10 ‍000 ‍Kč

Varianta Premium obsahuje:

  • Opravu až ‍10 ‍let starého spotřebiče (doprava, práce, drobný materiál a náhradní díly až ‍do ‍výše 5 ‍000 ‍Kč)
    Hodnota opravy až 10 000 Kč
  • Zajištění řemeslníka (elektrikář, instalatér, plynař, topenář, čistič odpadů) pro ‍havarijní situace
    Hodnota opravy až 10 000 Kč
  • Zajištění zámečníka, když si zabouchnete dveře
    Hodnota opravy až 5 000 Kč

Na co se ještě ptáte?

  • Jak mám nahlásit problém?

    Zavolejte na ‍telefonní číslo 221 ‍586 ‍452 a ‍vysvětlete, co ‍přesně se ‍stalo. Prosíme, připravte si ‍také číslo vaší smlouvy na ‍plyn nebo elektřinu, případně vaše zákaznické číslo. Operátorka sežene co ‍nejdříve řemeslníka, ten ‍dorazí s ‍potřebným vybavením k ‍vám domů a ‍vše vyřeší.

  • Jaké porouchané spotřebiče nebo závady mohu nahlásit?

    Záleží, zda ‍máte variantu Basic nebo Premium. Tuto informaci najdete v ‍přihlášce ke ‍službě, kterou jste podepisoval/a společně se ‍smlouvou.
    Obě varianty služby se vztahují na opravy následujících spotřebičů: lednička, mraznička, sporák, trouba, digestoř, pračka, sušička, myčka a televize, za ‍níže uvedených podmínek.


    Varianta Basic

    • Vyřešíme poruchy spotřebičů s ‍limitem stáří 10 ‍let. Dopravu, práci a drobný materiál i ‍náhradní díly až ‍do ‍výše 2 ‍500 ‍Kč. Limit plnění je ‍10 ‍000 ‍Kč.

     

    Varianta Premium

    • Vyřešíme poruchy spotřebičů s ‍limitem stáří 10 ‍let. Dopravu, práci a ‍drobný materiál i ‍náhradní díly až ‍do ‍výše 5 ‍000 ‍Kč. Limit plnění je ‍10 ‍000 ‍Kč.
    • Zajistíme řemeslníka (elektrikář, instalatér, plynař, topenář, čistič odpadů) pro ‍havarijní situace. Limit plnění je ‍10 ‍000 ‍Kč.
    • Zajistíme zámečníka v ‍případě zabouchnutých dveří. Dopravu, práci a ‍drobný materiál, výměnu zámkové vložky do ‍limitu 1 ‍000 ‍Kč. Limit plnění je ‍5 ‍000 ‍Kč.

  • Které značky spotřebičů opravujete?

    Do ‍asistence spadají všechny značky, které se ‍oficiálně prodávají v ‍České republice.

  • Do kdy mám nahlásit škodu?

    Vzniklou škodu nahlaste prosíme co ‍nejdříve. Zejména u ‍odlehlejších lokalit k ‍vám řemeslník může dorazit během několika dní a ‍je ‍tedy lepší škodu uplatnit ihned.

  • Za jak dlouho řemeslník přijede?

    Vždy se snažíme řemeslníka nebo technika sehnat co ‍nejdříve. Ve ‍větších městech pomoc dorazí obvykle velmi rychle, u ‍okrajových částí republiky to však může trvat o ‍něco déle. Samotné řešení problému i ‍čas potřebný na ‍opravu následně vždy závisí na ‍dostupnosti náhradních dílů nebo jiných aspektech opravy.

  • Kde najdu informaci, jakou variantu služby mám?

    Sjednaná varianta je uvedena v ‍přihlášce ke službě, kterou jste s ‍námi podepisoval/a při ‍podpisu smlouvy na ‍plyn nebo elektřinu. Rádi vám ji ‍také sdělíme na ‍bezplatné lince 800 11 33 55.

  • Jaké jsou kompletní podmínky služby?

    Podrobnosti služby jsou popsány v ‍přiložených dokumentech. Pokud budete mít jakékoliv další dotazy, neváhejte se na nás obrátit, rádi vám je zodpovíme.

    Předsmluvní informace

    Pojistné podmínky

    Pojistná smlouva

    Informační leták

 

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné - jste v pořadí

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.