Podomní prodej energií

Pokud vás navštíví neseriozní prodejce energií, může být pro vás uzavření smlouvy nevýhodné a rizikové.

innogy nabízí své produkty prostřednictvím pečlivě vybrané a vyškolené sítě prodejců.

Jak postupovat, když vás navštíví prodejce elektřiny nebo plynu?

  • Ověřte si správnost údajů na kontaktních číslech dodavatelů energií. Nezná-li operátor daného prodejce nebo nabízený produkt, jedná se nejspíš o neseriózní nabídku. Prodejce má povinnost se bez vyzvání identifikovat svým jménem a jménem společnosti, za kterou vystupuje. Prodejce innogy se vždy identifikuje.
  • Přečtěte si velmi pozorně všechny materiály, které vám prodejce předloží. Materiály musí být srozumitelné, jasné a originální.
  • Nepodepisujte žádné dokumenty pod nátlakem (např. kvůli argumentu, že budete bez dodávek energií, že váš stávající dodavatel na trhu končí nebo že v obci probíhá sdružování dodávek v oblasti energetiky). Nechte si čas na prostudování smluvních dokumentů.
  • Důvěřujte, ale prověřujte. Ověřte si všechny informace prodejce na internetu nebo volejte kontaktní čísla příslušných dodavatelů energií.
  • Prodejce innogy je možné si ověřit na lince 800 331 331. Ověření lze provést 7 dní v týdnu, 24 hodin denně. Pamatujte, že innogy vám garantuje jistotu dodávek energií; v případě potřeby vám rádi pomůžeme.

Certifikovaného prodejce innogy poznáte snadno - dodržuje následující pravidla:

Má profesionální přístup

  • nic nezastírá, na přímou otázku poskytuje pravdivou a srozumitelnou odpověď
  • na dotazy, na které neumí odpovědět, neodpovídá - odpověď si zajistí u odborníka innogy
  • přizpůsobí komunikaci odborné úrovni zákazníka, nepoužívá nadměrné množství odborných výrazů

Je otevřený

  • certifikovaný prodejce sděluje přesné a úplné informace o nabízených produktech innogy
  • prodejce poskytuje zákazníkovi dostatek času na prostudování smluvních dokumentů (smlouvy, ceníky, obchodní podmínky)

Je slušný

  • nenavštěvuje zákazníka vícekrát (neprojeví-li o to zákazník výslovně zájem)
  • neobtěžuje zákazníka telefonáty a návštěvami v nočních hodinách
  • chodí slušně oblečený
  • nezakrývá účel návštěvy, nevyvíjí na zákazníka nátlak a nevyhrožuje mu (např. marketingový průzkum, odečet elektřiny, riziko odpojení elektřiny)
  • nezneužívá důvěřivosti, nezkušenosti nebo neznalosti zákazníka, zejména starších osob

Bude-li při jednání s vámi porušeno byť jen jediné z výše uvedených pravidel, informujte nás prosím na naší lince 800 331 331 a my neprodleně zajistíme  nápravu.