2. ledna 2019

Distribuční síť, žádost o připojení nebo vytyčení?

Hledáte více informací o distribučních sítích, způsobu podání žádosti o připojení nebo vytyčení? Potřebujete více informací z oblasti provozu a údržby plynárenských zařízení?

Vše potřebné najdete na webech společností GridServices a GasNet.

GasNet

Společnost GasNet, s.r.o., je efektivním, spolehlivým a profesionálním distributorem zemního plynu. Z pohodlí domova můžete snadno komunikovat s provozovatelem distribuční soustavy pomocí bezplatných aplikací Distribuce plynu online a Online servis PDS na www.gasnet.cz.

V současné době aplikace nabízejí zákazníkům následující možnosti.

Distribuce plynu online

  • Elektronickou žádost o připojení k distribuční soustavě pro zákazníky kategorie maloodběratel a domácnost (MO/DOM)
  • Elektronickou žádost o připojení k distribuční soustavě pro zákazníky kategorie velkoodběratel a střední odběratel (VO/SO)
  • Elektronickou žádost o vydání stanoviska k existenci plynárenských zařízení nebo činnostem v jejich ochranném a bezpečnostním pásmu pro neplynárenské stavby
  • Elektronickou žádost o prověření volné kapacity
  • Elektronickou žádost o vektorová data

Online servis PDS

  • Přístup k datům odběrných míst, pro která mají uzavřenou smlouvu o distribuci
  • Přístup k fakturačním datům těchto odběrných míst
  • Zadávání samoodečtů
  • Podávání žádostí a reklamací

GridServices

Hlavním posláním společnosti GridServices, s.r.o., je zajištění efektivního provozu plynárenských sítí v innogy CZ, spolehlivých dodávek zemního plynu odběratelům, vysoké bezpečnosti provozu plynárenských zařízení, ochrana zdraví, osob a majetku a ochrana životního prostředí.

V souvislosti se změnou názvu společností skupiny innogy (dříve RWE) dostala nové jméno i společnost GridServices (dříve RWE Distribuční služby).

Na webu www.gridservices.cz můžete snadno

  • Požádat o vytyčení a kontrolu křížení plynárenských zařízení, které poskytuje innogy zdarma na základě zmocnění jménem provozovatele distribuční soustavy
  • Rychlé sjednat termín návštěvy pro pravidelnou údržbu a servis plynových kotlů a ohřívačů vlastním servisním týmem
  • V přehledné online aplikaci najít kontakty podle druhů činností a lokalit
  • Pomoci voláním na POHOTOVOSTNÍ LINKU 1239, která na telefonním čísle 1239 nepřetržitě 24 hodin denně přijímá hlášení o poruchách na plynárenských zařízeních a poruchách na dodávkách zemního plynu
  • Zjistit potřebné informace o odorizačním a dávkovacím systému ODETTA

Chcete vědět více?

Zavoláme vám ihned

Online

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Chcete vědět více?

Jsme offline - zavoláme vám následující pracovní den

Offline

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám