14. ledna 2021

innogy dál pokračuje v pomoci s trasováním

  • Část kapacity call centra je nadále vyhrazena pro trasování covidu

Po krátké vánoční pauze pokračuje innogy v pomoci s trasováním v systému eRouška. Vzhledem k přetrvávající vážné epidemiologické situaci energetická skupina prodloužila smlouvu se státem a znovu vyčlenila část kapacit svého call centra pro pomoc v boji proti šíření nemoci covid-19. Za dva měsíce před koncem roku zvládli specialisté z innogy obvolat přes 25 tisíc kontaktů.

„Do trasování se naši specialisté zapojili v polovině října loňského roku. Tehdy jsme asi všichni trochu doufali, že naše pomoc už nebude v novém roce potřeba. Situace je ale stále vážná, pomáhat budeme dál. Část kapacity našeho call centra zůstane vyhrazena pro trasování covidu,“ řekl předseda představenstva innogy Česká republika Tomáš Varcop.

Cílem trasovaní není jen nejen pouhé kontaktování osob, ale také zjištění jejich zdravotního stavu a doplnění informací o rizikovém kontaktu. Následně vytvoření eŽádanky, objednání na odběrové místo a v neposlední řadě poučení o nutnosti karantény. Průměrná délka takového hovoru se pohybuje kolem 8 minut.

Specialisty, kteří se dobrovolně přihlásili k trasování, čekaly naprosto nové komunikační situace, jež z běžných hovorů s klienty innogy neznají. Získali tak zcela jiné dovednosti a díky této pomoci čerpali i cenné zkušenosti.

„Od poloviny října do Vánoc naši operátoři dennodenně předávali lidem, kteří se dostali do kontaktu s pozitivně testovaným člověkem, potřebné důležité informace,“ řekl Karel Kincl, provozní ředitel zákaznického servisu innogy, a dodal: „Hned v prvních lednových dnech jsme sestavili tým zkušených trasovačů, kteří mohou využít pro další efektivní pomoc zkušenosti ze stovek absolvovaných trasovacích hovorů.“

Rádi vám pomůžeme, smlouvu vyřídíme i online

Zavoláme vám ihned

Online

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Rádi vám pomůžeme, smlouvu vyřídíme i online

Jsme offline - zavoláme vám následující pracovní den

Offline

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám

Dobrý den, na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.