1. července 2019

innogy spouští nový zákaznický portál innosvět

  • Přehled všech odběrných míst, sjednaných produktů a služeb u innogy
  • Méně papírů - dokumenty a detaily ke smlouvám na jednom místě
  • Graf spotřeby a nákladů

Zákazníci innogy budou moci od začátku prázdnin využívat pro online správu dodávek energií a související dokumentace zbrusu nový zákaznický portál innosvět. Novinka nahradí dosavadní internetovou aplikaci innogy24. Přístup do portálu naleznou zákazníci tak jako dosud na domovské stránce webu innogy.cz a nově se ke svému účtu mohou přihlásit na adrese innosvet.cz.

„Za dobu fungování innogy24 nastal obrovský pokrok v dostupných technologiích. Výrazně se změnilo také chování lidí na internetu, daleko více nyní využívají mobily. Proto jsme vloni vytvořili aplikaci innosvět, která si rychle získala velkou oblibu. Teď spouštíme nový zákaznický portál stejného názvu, který spojuje všechny možnosti a funkce aplikace, ale nabízí ještě něco navíc,“ řekl David Konvalina, ředitel innogy pro maloobchod a marketing.

Zatímco starý název innogy24 odkazoval hlavně na nonstop dostupnost zákaznického účtu z domova, innosvět zákazníkům innogy otevírá úplně nové možnosti. „Z našich průzkumů vyplynulo, že lidé od svého zákaznického účtu očekávají více funkcí, více informací, větší přehlednost a snadnou obsluhu. To jsou všechno atributy, na které jsme se při vývoji nového zákaznického portálu zaměřili,“ řekl Konvalina.

Nový portál zajistí zákazníkům přehled o jejich odběrných místech a sjednaných službách, o veškerých požadavcích nebo reklamacích a samozřejmě na jednom místě sdružuje všechny dokumenty ke smlouvám, včetně elektronických faktur.

Úplnou novinkou je zobrazení grafu spotřeby a nákladů. „Spotřebu plynu nebo elektřiny v grafu si dosud mohli zobrazit pouze uživatelé naší aplikace innosvět. Od starších zákazníků jsme ale často slyšeli, že se jim to moc líbí, ale na malém displeji telefonu graf špatně vidí. Vyšli jsme jim proto vstříc a graf jsme přidali do zákaznického portálu. Aplikaci i portál innosvět budeme dále rozvíjet, už na podzim chceme přidat další zajímavé funkce,“ dodal David Konvalina.

Oproti starému systému je nový innosvět přístupný také pro návštěvníky, kteří nejsou zákazníky innogy. Lidé, kteří energie od innogy neodebírají, si díky tomu mohou snadno prohlédnout, jak se innogy o své zákazníky stará a jaké produkty a služby jim nabízí.

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.