1. února 2023

O 200 tisíc narostl innogy počet zákazníků v energetické krizi

  • Dodavatel innogy se stal bezpečným přístavem pro zákazníky
  • Za celou dobu krize innogy nepřestala přijímat nové zákazníky
  • Celkem má innogy už 1 milion 772 tisíc zákazníků

Výrazně vyšší zájem odběratelů energií o dodávky energií od innogy registruje tento dodavatel v průběhu energetické krize. České domácnosti považují v posledních dvou letech dodavatele energií innogy za bezpečnou volbu při rozhodování o novém dodavateli elektřiny a plynu. Od startu dramatického růstu cen energií v roce 2021 a následného pádu Bohemia Energy narostl innogy počet zákazníků o více než dvě stě tisíc. Aktuálně innogy zajišťuje dodávky zemního plynu pro 1 milion 158 tisíc zákazníků a dodávky elektřiny pro 614 tisíc zákazníků.

„Krach celé řady dodavatelů energií znamenal pro mnohé odběratele velkou výstrahu. I mnozí odvážnější zákazníci si uvědomili, že spolehlivá a bezpečná dodávka není samozřejmost, jak si do té doby mysleli, a začali více začali hodnotit dodavatele energií i z hlediska stability a spolehlivosti. Zastavení dodávek plynu z Ruska tento trend ještě posílilo. Pouze cena přestala být v loňském roce hlavním kritériem při výběru nového dodavatele a lidé se ve velkém začali obracet na silného a spolehlivého dodavatele,”  říká David Konvalina, ředitel innogy pro maloobchod a marketing.

Kromě tohoto nového trendu energetická krize také zcela změnila podmínky na trhu. Absolutní nepředvídatelnost cenového vývoje i na nejbližší dny, vysoká volatilita cen na energetických burzách a samozřejmě finanční náročnost transakcí na velkoobchodních trzích znamenala obrovské problémy pro spoustu obchodníků, z nichž někteří zcela ukončili činnost. innogy se v tomto složitém období dokázala velmi rychle přizpůsobit novým podmínkám na trhu. V reakci na extrémní volatilitu nákupních cen skupina innogy výrazně omezila produktovou nabídku pro nové zákazníky, ale zůstala dodavatelem, který za celou dobu energetické krize ani jednou nezastavil příjem nových zákazníků z řad domácností.

“Stali jsme se bezpečným přístavem pro desetitisíce zákazníků, kteří k innogy přecházeli na začátku roku z režimu DPI a v letních měsících jsme zase zachraňovali zákazníky, které jejich původní dodavatel převedl na spotové ceny. Díky tomu jsme zaznamenali výrazný nárůst celkového počtu zákazníků a nyní máme o dvě stě tisíc zákazníků více než před začátkem energetické krize,”  dodal David Konvalina.

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.