3. prosince 2020

Plyn i elektřinu lze opět vyřídit v zákaznické kanceláři

  • Pobočky innogy jsou vybaveny plexiskly pro bezpečnější jednání
  • Na zákazníky čeká plnohodnotný servis

V rámci dlouho očekávaného rozvolňování se znovu otevřela také zákaznická centra energetické skupiny innogy. V běžné otevírací době je veřejnosti opět k dispozici rozsáhlá síť poboček dodavatele energií po celé zemi, která čítá více než čtyři desítky kontaktních míst. Veškeré záležitosti spojené s dodávkami plynu a elektřiny tak lze opět vyřídit osobně.

„Na návrat zákazníků do našich center jsme se důkladně připravovali. Pro ochranu příchozích klientů i našich zaměstnanců děláme maximum. Všechny pobočky jsme například vybavili ochrannými plexiskly pro bezpečnější jednání a vše pravidelně desinfikujeme. Zákazníkům jsou rovněž k dispozici jednorázové roušky. Všichni lidé, kteří k nám v adventním čase zavítají, budou plnohodnotně obslouženi,“ uvedl provozní ředitel zákaznického servisu innogy Karel Kincl.

Mnozí lidé, kteří v těchto dnech řeší například přepis odběrného místa nebo zřízení úplně nového odběrného místa, určitě přivítají možnost konzultace a vyřízení na pobočce. „Jedná se o komplexní požadavky, a zejména pokud je někdo zařizuje poprvé, určitě je vhodné se pobavit s naším specialistou. Ten zákazníkovi celý proces detailně vysvětlí a pomůže s veškerou administrativou,“ doporučuje Kincl.

Na základě zkušeností pracovníků zákaznických center innogy se dá očekávat, že na pobočky firmy vyrazí i lidé s jednoduššími požadavky a dotazy. Patří mezi ně typicky změny záloh, dotazy k platbám a fakturaci či dotazy ke smluvním podmínkám. Všechny tyto úkony lze snadno vyřídit telefonicky, e-mailem nebo online na internetu, nicméně mnozí zákazníci volí raději osobní návštěvu pobočky a rozhovor se specialistou.

Podle údajů a statistik firmy říjnové uzavření zákaznických center znamenalo částečný přesun požadavků zákazníků na telefon a další alternativní komunikační kanály. „Zákazníci nám poslali o polovinu více e-mailů a počet příchozích hovorů na call centrum innogy v exponovaných dnech narostl až o třicet procent oproti dlouhodobým průměrům. Významný nárůst zaznamenala i návštěvnost webových stránek innogy.cz nebo internetová služba prepisenergii.cz,“ dodal K. Kincl.

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.