5. října 2021

Tisíce odběratelů energií hledají pomoc u innogy

  • Dodavatelé energií v problémech se snaží zbavit zákazníků
  • Zákazníci konkurence se cítí podvedení a volají do innogy
  • Akvizice nových zákazníků narostly o 200 %
  • Všechny smlouvy a fixní ceny pro stávající zákazníky innogy platí

Tisíce odběratelů energií po celém Česku aktuálně řeší akutní problém s dodávkami energií. Někteří jejich stávající dodavatelé jsou kvůli dramatickému růstu cen energií na velkoobchodních trzích v problémech a snaží se svých zákazníků buď zbavit, nebo je velmi rychle převést na výrazně dražší ceníky. Frustrovaní zákazníci hledají nyní ve velkém pomoc u innogy.

„Volají nám zoufalí a frustrovaní zákazníci konkurenčních firem, že jim dodavatel vypověděl smlouvu se zafixovanou cenou nebo poslal k podpisu dodatek s obrovským nárůstem ceny a chtějí rychle uzavřít novou smlouvu na energie u innogy. Akvizice nových zákazníků nám raketově rostou, za poslední týden je to nárůst o dvě stě procent. S ohledem na dění na trhu očekáváme velký zájem o převod energií k innogy,“  řekl David Konvalina, ředitel innogy pro maloobchod a marketing.

Situace na energetickém trhu je v posledních týdnech opravdu mimořádná a turbulentní. Bezprecedentní nárůst velkoobchodních cen už nezvládli první dodavatelé energií a ukončili svou činnost. O tom, že situace je opravdu dramatická, svědčí i aktivity některých konkurentů na trhu. Někteří už například úplně zastavili akvizice nových klientů, jiní se zase snaží zbavit smluv s fixovanými cenami.

„Na trhu vidíme absolutně neférové jednání konkurentů. Zákazníkům, se kterými měli uzavřené fixní ceny, například i na rok 2022 a 2023, nyní vypovídají jejich smlouvy, aby nemuseli za původně nasmlouvané ceny dodávat. Lidé, kteří se logicky cítí podvedení, už se na nás obracejí s žádostí o pomoc,“  uvedl šéf skupiny innogy Tomáš Varcop a dodal: „Naši pracovníci na zákaznické lince a v zákaznických centrech řeší tisíce takovýchto případů. Lidem, kteří se takto ocitli ve složité situaci a rychle si hledají nového dodavatele, jsme připraveni poradit a nabídnout jim férové podmínky a dodávky energií, na které se mohou skutečně spolehnout.“

Poprvé od otevření energetických trhů jsme v Česku svědky dříve nepředstavitelné situace. Místo boje o zákazníka se nyní mnozí dodavatelé snaží svých klientů zbavit. Někteří svým zákazníkům rozesílají dopisy, ve kterých je nabádají, aby si hledali nového dodavatele energií nebo jim nabízejí nové nevýhodné produkty.

Stávající zákazníci innogy se podobných nepříjemných situací nedostanou. Skupina innogy totiž nakupuje energie pro své zákazníky velmi zodpovědně a s dostatečným předstihem. „innogy je seriózní, spolehlivý a finančně silný dodavatel. Chtěl bych všechny naše zákazníky ujistit, že všechny jejich smlouvy a produkty s fixní cenou dál platí. Dohody vůči zákazníkům vždy dodržíme. Jsme a budeme nadále spolehliví, odpovědní a naše ceny budou ve srovnání s konkurencí výhodné a závazné,“  uzavřel Tomáš Varcop.

Rádi vám pomůžeme, smlouvu vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Rádi vám pomůžeme, smlouvu vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné - jste v pořadí

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.