9. listopadu 2021

Za tři týdny uzavřelo smlouvy s innogy 120 tisíc zákazníků DPI

  • 60 tisíc nových smluv na odběr plynu, dalších 60 tisíc smluv na elektřinu
  • Zákazníci místo jednoleté smlouvy preferují jistotu tříleté smlouvy s klesající cenou
  • Přes 10 tisíc dopisů DPI se vrátilo zpět, zasíláme zákazníkům SMS a e-maily

Desítky tisíc zákazníků, které před letošní topnou sezónou jejich původní dodavatelé zklamali a nechali je napospas vysokým tržním cenám energií, už uzavřely nové smlouvy na standardní dodávky energií s innogy. Za tři týdny od zahájení záchranných dodávek innogy uzavřela už 120 tisíc smluv se zákazníky v režimu dodavatele poslední instance (DPI) – 60 tisíc s odběrateli plynu a také 60 tisíc s odběrateli elektřiny. Ve srovnání s běžnými pohyby na trhu se jedná o obrovské množství – standardně na tuzemském energetickém trhu změní dodavatele za měsíc okolo 45 tisíc zákazníků.

"Z našich statistik nově uzavřených smluv jednoznačně vyplývá, že noví zákazníci po předchozí špatné zkušenosti hledají jistotu a stabilitu. Mezi jednoletou a tříletou smlouvou z devadesáti procent volí tříletý produkt Optimal. Ten na rozdíl od jiných nabídek na trhu totiž reflektuje pokles cen v následujících letech. Díky tomu cena zákazníkům každý rok výrazně klesá,"  řekl David Konvalina, ředitel innogy pro maloobchod a marketing.

Nejrychlejší a nejpohodlnější cestou, jak ukončit režim DPI a snížit si tak ceny i zálohy, stále zůstává webový formulář na webu innogy.cz. Polovina nových smluv u zákazníků DPI byla v posledních dnech uzavřena právě elektronicky. Zákaznická linka innogy stále čelí náporu desetitisíců volajících denně a čekací doby jsou dlouhé. Oproti tomu se mírně zlepšuje situace na zákaznických centrech innogy.

Z 240 tisíc informačních dopisů, které zákazníkům v DPI innogy rozeslala v minulých týdnech, se tisíce zásilek vinou nekvalitních kontaktních údajů vrátily jako nedoručitelné. „Situaci aktivně řešíme, jedná se o více než deset tisíc zákazníků v DPI. Nyní jsme jim odeslali e-maily a SMS, pokud tyto údaje máme. Lidé, kteří přesto žádnou informaci neobdrželi, a mají odběrné místo, které se dostalo do režimu DPI, nechť innogy aktivně kontaktují,“  dodal David Konvalina.

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde 

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Ozveme se vám nejdříve 29. 10., momentálně probíhá odstávka

Offline

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde 

Děkujeme za kontakt

Ozveme se vám nejdříve 29. 10., momentálně probíhá odstávka

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.