Změna smlouvy
Vyberte si návod podle toho, co chcete zařídit
-
Změnili jste korespondenční adresu? Máte nové telefonní číslo, e-mail, jiný bankovní účet? Nebo si přejete zasílat dokumenty elektronicky?
- opravte si sami a hned v innosvětě
- zavolejte nám kdykoliv a zdarma na 800 11 33 55
- navštivte nás v zákaznickém centru
- vyplňte formulář "záznam o podání požadavku" a pošlete ho na adresu:
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Plynární 2748/6
702 00 Ostrava - Moravská OstravaZměnu jména nebo trvalé adresy je třeba doložit dokladem totožnosti, popř. čestným prohlášením.
Jste-li podnikatelé, připojte ke svému požadavku aktuální výpis z obchodního rejstříku pro novou společnost, s uvedením převodu práv a povinností, nebo "doklad o převzetí práv a povinností původní společnosti" (může být nahrazen čestným prohlášením).
Spojte se s námi co nejdříve, aby došlo k odeslání vyúčtování/faktury na správnou adresu. -
Řešíte situaci, kdy se v jednom odběrném místě střídají dva různí zákazníci, např. při stěhování nebo úmrtí? Pak je třeba provést přepis energií.
Potřebujete k tomu základní údaje, jako je stav měřidla, EAN nebo EIC kód a dokumenty k nemovitosti.
Přepis vyřídíte:
- online
- telefonicky v pracovní dny 8:00–17:00 na 800 36 36 36
- osobně
Kdybyste si nebyli jisti, máme pro vás nového průvodce přepisem. Díky němu zjistíte, jak to celé probíhá, jaké informace a jaké dokumenty k přepisu potřebujete.
-
Chcete ukončit smlouvu na plyn nebo elektřinu bez přepisu odběru jinou osobou, či firmu?
Mějte na paměti, že při ukončování smlouvy je třeba dodržovat závazky a respektovat smluvní ustanovení, zejména typ smluvního vztahu a délku výpovědní lhůty.
Pro ověření možností ukončení smlouvy formou změny dodavatele se obraťte na naše specialisty a my vám zavoláme. Nebo volejte zákaznickou linku 800 11 33 55.Chcete ukončit odběr plynu či elektřiny s demontáží měřidla?
Můžete vyplnit náš formulář Návrh na ukončení smlouvy, ve kterém označíte možnost Ukončení smlouvy s přerušením dodávky a demontáží plynoměru nebo elektroměru.Vyplněný a podepsaný formulář můžete doručit:
- osobně do kterékoliv naší pobočky
- poštou na adresu
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
oddělení komplexních požadavků
Plynární 2748/6
702 00 Ostrava - Moravská OstravaO přesnějším termínu demontáže měřidla rozhoduje provozovatel distribuční soustavy, který vás bude informovat. Proto nezapomeňte ve formuláři vyplnit své telefonní číslo.
-
Zákazníkům, kteří vážně uvažují o ukončení smlouvy s innogy a o přechodu k jinému obchodníkovi, doporučujeme nejprve tento krok důkladně zvážit, případně využít pomoci našich specialistů.
Můžete se obrátit i na zákaznickou linku 800 11 33 55.
Je vhodné se zaměřit především na obchodní a smluvní ustanovení, například na:- výpovědní lhůty
- aktivační poplatky za uzavření smlouvy
- deaktivační poplatky za její ukončení apod.
Možná rizika při přechodu k jinému dodavateli:
- nabídky neseriózních zprostředkovatelů nemusí být (již na druhý pohled) tak atraktivní, jak je školení prodejci mohou prezentovat
- ve smluvních podmínkách se mohou skrývat „háčky“, ať už ve formě různě nazvaných poplatků (které se často rovnají výši úspor), dlouhých výpovědních lhůt či další
- slibovaná finanční úspora nemusí být významná. Pokud činí např. 500 Kč ročně – může zůstat po odečtení vstupních, případně jiných požadovaných poplatků a po vydělení počtem měsíců na zanedbatelné úrovni
Doporučení zákazníkům innogy v případě zvažování změny dodavatele
V žádném případě by zákazník ve vlastním zájmu neměl podepisovat žádnou smlouvu ani jiné dokumenty vedoucí ke změně dodavatele bez důkladného předchozího uvážení. Při porovnávání výhodnosti nabídky doporučujeme vzít v úvahu i další faktory jako jsou šíře doplňkových služeb, nabídka produktů, způsob komunikace s dodavatelem, existence sítě kontaktních míst, jistota spolehlivosti dodávek a komplexnost péče o zákazníky.
Pokud jste již novou smlouvu podepsali a chcete tento krok vzít zpět, využijte pomoci našich specialistů nebo zavolejte zákaznickou linku 800 11 33 55 a my vše vyřídíme za vás.V poslední době stále častěji dochází koslovování našich zákazníků zprostředkovateli energií jiných dodavatelů, a to formou „podomního“ prodeje, telefonických nebo internetových nabídek k přihlášení do energetických aukcí. Na základě zkušeností našich zákazníků může být tento způsob prodeje v některých případech spojen s významnými riziky.
Doporučujeme také zvážit spolehlivost, stabilitu a schopnost garance ceny u zvoleného dodavatele.
-
- osobně v zákaznickém centru
- písemně zasláním poštou na korespondenční adresu:
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
oddělení komplexních požadavků
Plynární 2748/6
702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
-
Poslední fakturu vám zašleme na vaši původní zasílací adresu. Chce-li fakturu zaslat jinam, sdělte nám to v rámci požadavku na ukončení, případně některým z těchto způsobů:
- zavolejte nám kdykoliv na 800 11 33 55
- navštivte nás v zákaznickém centru
- vyplňte formulář "záznam o podání požadavku" a zašlete ho na adresu:
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Plynární 2748/6
702 00 Ostrava - Moravská OstravaV případě ukončení smlouvy formou změny dodavatele je pro správné vyúčtování nutné nahlásit stav měřidla provozovateli distribuční soustavy, obchodníkovi innogy nebo nově vybranému dodavateli, a to do 5 pracovních dní od data ukončení smlouvy.
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Ozveme se vám nejdříve 29. 10., momentálně probíhá odstávka
Děkujeme za kontakt
Ozveme se vám nejdříve 29. 10., momentálně probíhá odstávka
Požadavek nebyl odeslán
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.