9. listopadu 2021

Za tři týdny uzavřelo smlouvy s innogy 120 tisíc zákazníků DPI

  • 60 tisíc nových smluv na odběr plynu, dalších 60 tisíc smluv na elektřinu
  • Zákazníci místo jednoleté smlouvy preferují jistotu tříleté smlouvy s klesající cenou
  • Přes 10 tisíc dopisů DPI se vrátilo zpět, zasíláme zákazníkům SMS a e-maily

Desítky tisíc zákazníků, které před letošní topnou sezónou jejich původní dodavatelé zklamali a nechali je napospas vysokým tržním cenám energií, už uzavřely nové smlouvy na standardní dodávky energií s innogy. Za tři týdny od zahájení záchranných dodávek innogy uzavřela už 120 tisíc smluv se zákazníky v režimu dodavatele poslední instance (DPI) – 60 tisíc s odběrateli plynu a také 60 tisíc s odběrateli elektřiny. Ve srovnání s běžnými pohyby na trhu se jedná o obrovské množství – standardně na tuzemském energetickém trhu změní dodavatele za měsíc okolo 45 tisíc zákazníků.

"Z našich statistik nově uzavřených smluv jednoznačně vyplývá, že noví zákazníci po předchozí špatné zkušenosti hledají jistotu a stabilitu. Mezi jednoletou a tříletou smlouvou z devadesáti procent volí tříletý produkt Optimal. Ten na rozdíl od jiných nabídek na trhu totiž reflektuje pokles cen v následujících letech. Díky tomu cena zákazníkům každý rok výrazně klesá,"  řekl David Konvalina, ředitel innogy pro maloobchod a marketing.

Nejrychlejší a nejpohodlnější cestou, jak ukončit režim DPI a snížit si tak ceny i zálohy, stále zůstává webový formulář na webu innogy.cz. Polovina nových smluv u zákazníků DPI byla v posledních dnech uzavřena právě elektronicky. Zákaznická linka innogy stále čelí náporu desetitisíců volajících denně a čekací doby jsou dlouhé. Oproti tomu se mírně zlepšuje situace na zákaznických centrech innogy.

Z 240 tisíc informačních dopisů, které zákazníkům v DPI innogy rozeslala v minulých týdnech, se tisíce zásilek vinou nekvalitních kontaktních údajů vrátily jako nedoručitelné. „Situaci aktivně řešíme, jedná se o více než deset tisíc zákazníků v DPI. Nyní jsme jim odeslali e-maily a SMS, pokud tyto údaje máme. Lidé, kteří přesto žádnou informaci neobdrželi, a mají odběrné místo, které se dostalo do režimu DPI, nechť innogy aktivně kontaktují,“  dodal David Konvalina.

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Pouze malá a velká písmena

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.