Reklamace a stížnosti
V případě, že nejste s našimi službami spokojeni, máte samozřejmě právo uplatnit reklamaci. Budeme rádi za všechny vaše podněty ke zlepšení
Jak podat reklamaci
V innosvětě
E-mailem
V e-mailu uveďte jméno majitele smlouvy a své zákaznické číslo (961/951 ...), které naleznete v levé horní části faktury i smlouvy
Telefonicky zdarma
Před hovorem si připravte své zákaznické číslo (961/951 ...), které naleznete v levé horní části faktury i smlouvy
V pobočce
Objednejte se do nejbližší pobočky innogy na konkrétní čas nebo se jednoduše zastavte
Dopisem na adresu
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Oddělení komplexních požadavků
Plynární 2748/6
702 00 Ostrava – Moravská Ostrava
Při řešení reklamace si připravte zákaznické číslo, které je uvedeno ve smlouvě či faktuře a začíná 951/961. V případě reklamace faktury doporučujeme uvádět její číslo.
O vyřízení reklamace vás budeme informovat.
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Ozveme se vám nejdříve 29. 10., momentálně probíhá odstávka
Děkujeme za kontakt
Ozveme se vám nejdříve 29. 10., momentálně probíhá odstávka
Požadavek nebyl odeslán
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.