Reklamace a stížnosti

V případě, že nejste s našimi službami spokojeni, máte samozřejmě právo uplatnit reklamaci. Budeme rádi za všechny vaše podněty ke zlepšení

Jak podat reklamaci

V innosvětě

V zákaznickém portále innosvět vyřešíte reklamaci kdykoli a ‍snadno

E-mailem

V e-mailu uveďte jméno majitele smlouvy a své zákaznické číslo (961/951 ...), které naleznete v levé horní části faktury i smlouvy

Telefonicky zdarma

Před hovorem si připravte své zákaznické číslo (961/951 ...), které naleznete v ‍levé horní části faktury i ‍smlouvy

V pobočce

Objednejte se do nejbližší pobočky innogy na konkrétní čas nebo se jednoduše zastavte

Dopisem na adresu

innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Oddělení komplexních požadavků
Plynární 2748/6
702 00 Ostrava – Moravská Ostrava

Při řešení reklamace si připravte zákaznické číslo, které je uvedeno ve ‍smlouvě či faktuře a ‍začíná 951/961. V ‍případě reklamace faktury doporučujeme uvádět její číslo.

O ‍vyřízení reklamace vás budeme informovat.

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde 

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Ozveme se vám nejdříve 29. 10., momentálně probíhá odstávka

Offline

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde 

Děkujeme za kontakt

Ozveme se vám nejdříve 29. 10., momentálně probíhá odstávka

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.