Zabouchnuté dveře či havárie vody? Pomůžeme vám
Asistenční služby
Chcete nahlásit havárii?
Jsme vám k dispozici nonstop
Výhody pojištění
Jakou vám zajistíme pomoc?
Havárie
Zabouchnuté dveře
Výskyt škůdců
Drobné poruchy
Limit plnění na jednu pojistnou událost je 12 000 Kč
Výhody asistenčních služeb
spojené s dopravou dodavatelů
do výše limitu pojištění 12 000 Kč
V rámci služby můžete také využít
Dokončovací práce
Pomoc i při běžných opravách:
-
- běžné opravy, údržba nebo preventivní opravy
- opravy předepsané správními úřady
- opravy a úkony doporučené asistenční centrálou po předcházející intervenci nebo opatření, jejichž provedení nebylo oprávněnou osobou zajištěno, a proto opakovaně požaduje asistenční služby stejné nebo obdobné povahy
- úkony požadované oprávněnou osobou spadající do zákonných povinností vlastníka nebo smluvních povinností správce budovy, v níž se nachází domácnost
- odstraňování následků škod vzniklých zanedbáním údržby domácnosti
- odstraňování následků škod způsobených neodbornými, neoprávněnými nebo nepovolenými zásahy zaviněnými jednáním člena pojištěné domácnosti či třetí osoby
Jak si pojištění sjednáte?
V pobočce
Zastavte se u nás, vše vám vysvětlíme a službu sjednáme
Na zákaznické lince
Ušetřete čas a sjednejte si pojištění na bezplatné zákaznické lince
Provozní doba linky 800 821 821 je po-pá od 8:00 do 18:00
Zavoláme vám
Zanechte nám telefonní číslo
a my se s vámi spojíme
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Děkujeme za kontakt
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.
Požadavek nebyl odeslán
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.