Asistenční služby

muž se zlomeným klíčem

Zabouchnuté dveře či ‍havárie vody? Pomůžeme ‍vám

Chcete nahlásit havárii?

Něco se přihodilo?
Jsme vám k ‍dispozici nonstop

Výhody pojištění

Proč je dobré mít asistenční služby?

Jakou vám zajistíme pomoc?

Havárie

  • odstranění příčin havárie
  • instalatér, ‍elektrikář, ‍topenář, ‍plynař, sklenář, zámečník nebo ‍čištění ‍odpadů
  • okamžitá pomoc 24/7
  • 2x za pojistný rok

Zabouchnuté dveře

  • odemknutí ‍dveří ‍a ‍odstranění ‍zablokování dveří ‍či ‍dovoz ‍náhradních ‍klíčů
  • okamžitá pomoc 24/7
  • 2x za pojistný rok

Výskyt škůdců

  • likvidace škůdců, ‍obtížných nebo ‍nebezpečných ‍živočichů ‍v ‍domácnosti
  • dezinfekce, dezinsekce, deratizace
  • 2x za pojistný rok

Drobné poruchy

  • opravy ‍menších ‍závad ‍bránících ‍v ‍používání ‍- ‍velké domácí ‍spotřebiče ‍po ‍záruce, ‍do ‍10 ‍let ‍stáří
  • pouze ‍drobný ‍materiál, ‍nikoliv ‍součástky ‍či ‍náhradní ‍díly
  • 2x za pojistný rok

Limit plnění na ‍jednu pojistnou událost je ‍12 ‍000 ‍Kč

Výhody asistenčních služeb

V případě havárie uhradíme i ‍náklady
spojené s ‍dopravou dodavatelů
Práci a ‍drobný materiál kryjeme
do výše limitu pojištění 12 ‍000 ‍Kč
Pomoc v ‍jakékoliv situaci zajistíme i ‍při běžných opravách

V rámci služby můžete také využít

Dokončovací práce

  • tzv. hodinový manžel v profesi instalatérské, montážní, malířské, zednické a topenářské
  • po pojistné události jako havárie, zablokování dveří nebo výskytu škůdců
  • za účelem navrácení místa do původního nebo obyvatelného stavu
  • lze uplatnit 2x za rok

Pomoc i ‍při běžných opravách:

instalatér, topenář, plynař, zámečník, sklenář, elektrikář, obkladač, pokrývač, klempíř, podlahář, truhlář, štukatér, malíř, lakýrník, zedník, kominík, úklidové práce, stěhovací služby, služby spojené s dezinfekcí, dezinsekcí, deratizací
  • zprostředkujeme kontakt
  • lze uplatnit neomezeně
  • Na jaké události se pojištění nevztahuje?

    • běžné opravy, údržba nebo preventivní opravy
    • opravy předepsané správními úřady
    • opravy a ‍úkony doporučené asistenční centrálou po předcházející intervenci nebo opatření, jejichž provedení nebylo oprávněnou osobou zajištěno, a ‍proto opakovaně požaduje asistenční služby stejné nebo obdobné povahy
    • úkony požadované oprávněnou osobou spadající do zákonných povinností vlastníka nebo smluvních povinností správce budovy, v ‍níž se nachází domácnost
    • odstraňování následků škod vzniklých zanedbáním údržby domácnosti
    • odstraňování následků škod způsobených neodbornými, neoprávněnými nebo nepovolenými zásahy zaviněnými jednáním člena pojištěné domácnosti či třetí osoby

     

Jak si pojištění sjednáte?

V pobočce

Zastavte se u nás, vše vám vysvětlíme a službu sjednáme

Na zákaznické lince

Ušetřete čas a sjednejte si pojištění na bezplatné zákaznické lince

Provozní doba linky 800 ‍821 ‍821 je po-pá od ‍8:00 ‍do ‍18:00

Zavoláme vám

Zanechte nám telefonní číslo
a my se s vámi spojíme

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Online

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Uzavření smlouvy vyřídíme i online

Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Offline

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů najdete ‍zde

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.

Požadavek nebyl odeslán

Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.

Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.