innogy Pojištění - asistenční služby

Ve spolupráci s pojišťovnou logo BNP PARIBAS CARDIF

Úvod Pojištění domácnosti Pojištění odpovědnosti Asistenční služby Časté dotazy Kontakty

 

Zabouchli jste si klíče? Praskla trubka od topení? Nevíte, co dělat?

Naše asistenční služba je tu pro vás 24 ‍hodin denně 7 ‍dní ‍v ‍týdnu. Pomůžeme vám v ‍případě havárie, zablokování dveří i ‍běžných oprav.

 ‍ ‍ ‍ ‍Volejte kdykoliv asistenční službu 221 ‍586 ‍425

 

V ‍případě havárie vám uhradíme i ‍náklady spojené s ‍dopravou ověřených dodavatelů, kteří vám problém vyřeší. Práci a ‍drobný materiál kryjeme do výše limitu pojištění 10 ‍000 ‍Kč.

Pomoc v ‍jakékoli situaci zajistíme i ‍při běžných opravách. Zařídíme pro vás organizační pomoc spočívající v ‍zajištění příjezdu smluvního dodavatele se specializací, např. ‍instalatéra, topenáře, plynaře, zámečníka, sklenáře, elektrikáře, obkladače apod. Náklady spojené s ‍příjezdem a ‍odjezdem smluvního dodavatele a ‍jím poskytnuté služby nese oprávněná osoba na vlastní náklad.

 

Přehled limitů pojištění

Služba domácí asistence Limit
na 1 pojistnou událost
Počet
pojistných událostí/1 rok

Pomoc v případě havárie
(instalatér, elektrikář, topenář, plynař, sklenář)

10 000 Kč 2×
Zámečník (hlavní dveře) 10 000 Kč 2×

Pomoc v jakékoliv situaci (i při běžných opravách):
instalatér, topenář, plynař, zámečník, sklenář, elektrikář, obkladač,
pokrývač, klempíř, podlahář, truhlář, štukatér, malíř, lakýrník, zedník,
kominík, úklidové práce, stěhovací služby, služby spojené s dezinfekcí,
dezinsekcí, deratizací

organizace neomezeně

Jakou vám zajistíme pomoc?

Zajistíme pro vás

  • instalatérské a elektrikářské práce
  • zednické a stavební práce
  • zámečnictví
  • sklenářství
  • kominické práce
  • úklidové a stěhovací služby
  • služby spojené s dezinfekcí, deratizací apod.

Proplatíme vám služby

  • zámečníka
  • instalatéra
  • elektrikáře
  • topenáře
  • plynaře
  • sklenáře
  • Na jaké události se pojištění nevztahuje?

    • běžné opravy, údržba nebo preventivní opravy
    • opravy předepsané správními úřady
    • opravy a ‍úkony doporučené asistenční centrálou po předcházející intervenci nebo opatření, jejichž provedení nebylo oprávněnou osobou zajištěno, a ‍proto opakovaně požaduje asistenční služby stejné nebo obdobné povahy
    • úkony požadované oprávněnou osobou spadající do zákonných povinností vlastníka nebo smluvních povinností správce budovy, v ‍níž se nachází domácnost
    • odstraňování následků škod vzniklých zanedbáním údržby domácnosti
    • odstraňování následků škod způsobených neodbornými, neoprávněnými nebo nepovolenými zásahy zaviněnými jednáním člena pojištěné domácnosti či třetí osoby

     

Rádi vám pomůžeme, smlouvu vyřídíme i online

Zavoláme vám ihned

Online

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Rádi vám pomůžeme, smlouvu vyřídíme i online

Jsme offline - zavoláme vám následující pracovní den

Offline

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám

Dobrý den, na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.