innogy Pojištění - odpovědi na vaše otázky
Před sjednáním pojištění
-
Získáte 3 služby v 1 balíčku:
- pojištění domácnosti
- pojištění odpovědnosti
- asistenční služby
Kromě ochrany domácnosti proti nehodám nebo zlodějům vám pomůžeme i v případech, jako jsou zabouchnuté dveře či vyteklá pračka. Nemusíte se obávat ani nešťastných náhod, kdy někomu poškodíte majetek nebo způsobíte zdravotní problémy.
Veškeré informace najdete v sekci o pojištění nebo v pojistné smlouvě.
-
Vybrat si můžete ze dvou variant. Můžete být pojištěni do 500 000 Kč nebo 750 000 Kč. Detaily najdete v sekci o pojištění nebo v pojistné smlouvě.
-
Ano, pro sjednání pojištění musíte odebírat elekřinu či zemní plyn od innogy.
-
Žádný problém, můžete se rovnou pojistit u innogy. Než stávající pojištění u jiné pojišťovny zrušíte, budete pojištěn u dvou pojišťoven. V případě škodní události se tak zvýší limit, na který jste pojištěn, na součet pojistných krytí obou pojišťoven.
Jak si pojištění sjednat?
-
Zavolejte nám na bezplatnou telefonní linku 800 821 821 nebo se zastavte v nejbližším Zákaznickém centru innogy.
Nepotřebujete žádné speciální dokumenty. S innogy se vyhnete složitému papírování, dopojištění či vyplňování dotazníků.
-
Na přihlášce k pojištění najdete, odkdy je pojištění platné. Délka trvání pojištění nemá vliv na výši vypláceného pojistného plnění.
-
Pojištění sjednává innogy, ale pojistitelem je BNP Paribas Cardif Pojišťovna.
Když se něco přihodí
-
Kontaktujte naši asistenční centrálu na telefonu 221 586 425, kde vám poradí. Funguje 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
Stačí, když nám sdělíte své jméno, adresu, telefonní číslo a popíšete událost.Pokud se škoda nezvětšuje, tak ji zdokumentujte (foto, video) a případně si poznamenejte kontakty na svědky události.
-
Náklady spojené s příjezdem a odjezdem dodavatele, náklady na práci i drobný materiál hradíme do 10 000 Kč včetně DPH.
Nahlášení a náhrada škody
-
Zavolejte nám na číslo 221 586 425 nebo napište na czinfo@cardif.com. Rádi vám pomůžeme s vyřešením každé situace.
Nezapomeňte. V případě škodní události zajistěte, aby se škoda nezvětšovala. Snažte se ji zdokumentovat, případně zajistit identifikaci svědků události. Pokud vznikne škoda na vaší domácnosti a zdá se, že jde o trestný čin, oznamte vše Policii ČR.
-
Nejlépe hned, nejdéle však do 3 let od jejího vzniku. Stačí zavolat na telefonní číslo 221 586 425. Naši operátoři vás rádi provedou dalším postupem.
-
K nahlášení vzniklé škody si připravte:
- identifikační údaje osoby, na kterou je smlouva sjednána
- datum a čas vzniku škody
- popis a rozsah škody
Potřebné dokumenty se liší v závislosti na charakteru škody. Přesný výčet vám sdělí operátor asistenční služby nebo likvidátor.
-
Standardní délka vyřízení je 5 pracovních dní od dodání všech podkladů.
-
Škodu vám vyplatíme v cenách, které odpovídají hodnotě nových produktů, které jsou stejné nebo srovnatelné, a slouží ke stejnému účelu jako poškozená nebo zničená pojištěná věc.
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné

Děkujeme za kontakt
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.
Požadavek nebyl odeslán
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.