innogy Pojištění - odpovědi na vaše otázky

Ve spolupráci s pojišťovnou logo BNP PARIBAS CARDIF

Úvod Pojištění domácnosti Pojištění odpovědnosti Asistenční služby Časté dotazy Kontakty

Před sjednáním pojištění

  • Co všechno získám?

    Získáte 3 služby v 1 balíčku:

    • pojištění domácnosti
    • pojištění odpovědnosti
    • asistenční služby

    Kromě ochrany domácnosti proti nehodám nebo zlodějům vám pomůžeme i ‍v ‍případech, jako jsou zabouchnuté dveře či vyteklá pračka. Nemusíte se obávat ani nešťastných náhod, kdy někomu poškodíte majetek nebo způsobíte zdravotní problémy.

    Veškeré informace najdete v sekci o pojištění nebo v pojistné smlouvě.

  • Jaké jsou limity pojistného plnění?

    Vybrat si můžete ze dvou variant. Můžete být pojištěni do 500 000 Kč nebo 750 000 Kč. Detaily najdete v ‍sekci o ‍pojištění nebo v ‍pojistné smlouvě.

  • Musím odebírat elektřinu nebo plyn od innogy?

    Ano, pro sjednání pojištění musíte odebírat elekřinu či zemní plyn od ‍innogy.

  • Co když už mám pojištěnou domácnost jinde?

    Žádný problém, můžete se rovnou pojistit u ‍innogy. Než stávající pojištění u ‍jiné pojišťovny zrušíte, budete pojištěn u ‍dvou pojišťoven. V případě škodní události se tak zvýší limit, na který jste pojištěn, na součet pojistných krytí obou pojišťoven. 

 

Jak si pojištění sjednat?

 

Když se něco přihodí

  • Jak nahlásit problém asistenční službě?

    Kontaktujte naši asistenční centrálu na ‍telefonu 221 ‍586 ‍425, kde vám poradí. Funguje 24 ‍hodin ‍denně 7 ‍dní v ‍týdnu.
    Stačí, když nám sdělíte své jméno, adresu, telefonní číslo a ‍popíšete událost.

    Pokud se škoda nezvětšuje, tak ji zdokumentujte (foto, video) a ‍případně si poznamenejte kontakty na ‍svědky události.

  • Do jaké částky jsou hrazeny asistenční služby?

    Náklady spojené s ‍příjezdem a ‍odjezdem dodavatele, náklady na ‍práci i ‍drobný materiál hradíme do ‍10 000 ‍Kč včetně DPH. 

 

Nahlášení a náhrada škody

  • Jak nahlásit škodu?

    Zavolejte nám  na číslo 221 ‍586 ‍425. Rádi vám pomůžeme s vyřešením každé situace.

    Nezapomeňte. V případě škodní události, zajistěte, aby se škoda nezvětšovala. Snažte se ji zdokumentovat, případně zajistit identifikaci svědků události. Pokud vznikne škoda na vaší domácnosti a zdá se, že jde o trestný čin, oznamte vše Policii ČR.

  • Do kdy mám oznámit škodu?

    Nejlépe hned, nejdéle však do ‍3 let ‍od jejího vzniku. Stačí zavolat na telefonní číslo 221 586 425. Naši operátoři vás rádi provedou dalším postupem.

  • Co potřebuji k oznámení škody pro pojišťovnu?

    K nahlášení vzniklé škody si připravte:

    • identifikační údaje osoby, na kterou je smlouva sjednána
    • datum a čas vzniku škody
    • popis a rozsah škody

    Potřebné dokumenty se liší v závislosti na charakteru škody. Přesný výčet vám sdělí operátor asistenční služby nebo likvidátor.

  • Jak dlouho trvá vyřízení a náhrady škody?

    Standardní délka vyřízení je 5 pracovních ‍dní od ‍dodání všech podkladů.

  • Podle jakých cen se pojistné plnění vyplácí?

    Škodu vám vyplatíme v ‍cenách, které odpovídají hodnotě nových produktů, které jsou stejné nebo srovnatelné, a slouží ke stejnému účelu jako poškozená nebo zničená pojištěná věc.

 

Rádi vám pomůžeme

Zavoláme vám ihned

Online

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Rádi vám pomůžeme

Jsme offline - zavoláme vám následující pracovní den

Offline

Telefonní číslo musí obsahovat 9 znaků, může být bez mezinárodní předvolby (+420)

Ucelený výčet práv a povinností ve vztahu se zpracováním osobních údajů a seznam zpracovatelů je zveřejněn na webové stránce innogy.cz/sluzby/ochrana-osobnich-udaju/

Děkujeme za kontakt

Zavoláme vám

Dobrý den, na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.