Změna smlouvy
Zvolte návod podle své potřeby
-
Změnili jste adresu podnikání, máte nové telefonní číslo nebo jiný bankovní účet?
- využijte zákaznický portál
- zavolejte nám kdykoliv a zdarma na 800 11 33 55
- navštivte nás v některém Zákaznickém centru
- vyplňte formulář Záznam o podání požadavku a pošlete ho na adresu:
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Plynární 2748/6
702 72 Ostrava - Mariánské horyNezapomeňte: ke svému požadavku prosím připojte aktuální výpis z obchodního rejstříku pro novou společnost s uvedením převodu práv a povinností nebo Doklad o převzetí práv a povinností původní společnosti (může být nahrazen čestným prohlášením)
Spojte se s námi prosím co nejdříve, aby došlo k odeslání faktury na správnou adresu.
-
Chcete, aby plyn či elektřinu odebírala jiná firma, podnikatel či nepodnikající osoba? Můžete si vybrat způsob přepisu.
- online
- telefonicky - kdykoliv a zdarma na 800 11 33 55
- osobně i poštou
Navštivte naše stránky prepisenergii.cz, vyberte si svou situaci a postupujte podle pokynů
Smlouvu na jinou osobu či firmu lze jednoduše přepsat v případě, kdy nový zákazník pokračuje v odběru energie. -
Chcete ukončit smlouvu na plyn nebo elektřinu bez přepisu odběru jinou osobou?
Mějte na paměti, že při ukončování smlouvy je třeba dodržovat závazky a respektovat smluvní ustanovení, zejména typ smluvního vztahu a délku výpovědní lhůty.Pro ověření možností ukončení smlouvy formou změny dodavatele neváhejte využít pomoci našich specialistů.
Chcete ukončit odběr plynu či elektřiny?
Pokud po ukončení vaší smlouvy není uzavřena nová smlouva na totožné místo spotřeby, dojde k ukončení dodávky zemního plynu či elektřiny od innogy a demontáži měřidla (plynoměru, elektroměru).O přesném termínu ukončení dodávky elektřiny rozhoduje provozovatel distribuční soustavy. Při ukončování smlouvy je třeba respektovat smluvní ustanovení, zejména typ smluvního vztahu a délku výpovědní lhůty (smlouvy na dobu určitou).
-
Zákazníkům, kteří vážně uvažují o ukončení smlouvy s innogy a o přechodu k jinému obchodníkovi, doporučujeme nejprve tento krok důkladně zvážit, případně se obrátit přímo na nás, prostřednictvím nonstop zákaznické linky innogy zdarma 800 11 33 55.
Je vhodné se zaměřit především na obchodní a smluvní ustanovení, například na:- výpovědní lhůty
- aktivační poplatky za uzavření smlouvy
- deaktivační poplatky za její ukončení apod.
Možná rizika při přechodu k jinému dodavateli:
- nabídky neseriózních zprostředkovatelů nemusí být (již na druhý pohled) tak atraktivní, jak je školení prodejci mohou prezentovat
- ve smluvních podmínkách se mohu skrývat „háčky“, ať už ve formě různě nazvaných poplatků (které se často rovnají výši úspor), dlouhých výpovědních lhůt či další
- slibovaná finanční úspora nemusí být významná. Pokud činí např. 500 Kč ročně – může zůstat po odečtení vstupních, případně jiných požadovaných poplatků a po vydělení počtem měsíců na zanedbatelné úrovni
Doporučení zákazníkům innogy v případě zvažování změny dodavatele
V žádném případě by zákazník ve vlastním zájmu neměl podepisovat žádnou smlouvu ani jiné dokumenty vedoucí k změně dodavatele bez důkladného předchozího uvážení. Při porovnávání výhodnosti nabídky doporučujeme vzít v úvahu i další faktory jako jsou šíře doplňkových služeb, nabídka produktů, způsob komunikace s dodavatelem, existence sítě kontaktních míst, jistota spolehlivosti dodávek a komplexnost péče o zákazníky.
Pokud jste již novou smlouvu podepsali a chcete tento krok vzít zpět, zavolejte na naši nonstop zákaznickou linku innogy zdarma 800 11 33 55 a my vše vyřídíme za vás.
V poslední době stále častěji dochází k oslovování našich zákazníků zprostředkovateli dodávky zemního plynu jiných dodavatelů formou „podomního“ prodeje. Na základě zkušeností našich zákazníků může být tento způsob prodeje v některých případech spojen s určitými riziky.
-
- osobně v některém z našich kontaktních míst
- písemně zasláním poštou na korespondenční adresu:
innogy Zákaznické služby, s.r.o.
oddělení komplexních požadavků
Plynární 2748/6
702 72 Ostrava - Moravská Ostrava
-
Poslední fakturu vám zašleme na vaši původní zasílací adresu. Chce-li fakturu zaslat jinam, sdělte nám to v rámci vašeho požadavku na ukončení, případně některým z těchto způsobů:
- zavolejte nám kdykoliv a zdarma na 800 11 33 55
- navštivte nás v některém Zákaznickém centru
- vyplňte formulář Záznam o podání požadavku a zašlete ho na adresu:
Plynární 2748/6
702 72 Ostrava - Mariánské hory
Rádi vám pomůžeme, smlouvu vyřídíme i online
Zavoláme vám ihned

Rádi vám pomůžeme, smlouvu vyřídíme i online
Jsme offline - zavoláme vám následující pracovní den

Děkujeme za kontakt
Zavoláme vám
Dobrý den, na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.