Hlášení škody nebo havarijní situace
Co dělat, když potřebujete nahlásit havárii?
- Kontaktujte asistenční centrálu na čísle 221 586 425, funguje nonstop
- Sdělte své jméno, adresu, telefonní číslo a popište událost
- Náklady spojené s dopravou, prací a materiálem hradí pojištění do 12 000 Kč včetně DPH
Co dělat, když potřebujete nahlásit škodu nebo poruchu?
- Zavolejte nám kdykoli na číslo 221 586 425 nebo napište na czinfo@cardif.com
- V případě škodní události zajistěte, aby se škoda nezvětšovala. Zdokumentujte ji (foto, video). Pokud se vám zdá, že jde o trestný čin, oznamte vše Policii ČR a poznamenejte si kontakty na svědky
- K nahlášení vzniklé škody si připravte identifikační údaje pojištěného, datum a čas vzniku škody, její popis a rozsah
- Pro nahlášení poruchy spotřebiče si připravte doklad prokazující jeho stáří. Tím může být buď prodejní doklad nebo výrobní štítek a ten nám elektronicky předáte
- Standardní délka vyřízení je 5 pracovních dní od data předání všech podkladů. Škodu vyplatíme v cenách, které odpovídají hodnotě nových produktů
Souhrn veškerých informací k nahlášení havárie
-
Jak nahlásit problém asistenční službě?
Kontaktujte naši asistenční centrálu na telefonu 221 586 425, kde vám poradí. Funguje 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
Stačí, když nám sdělíte své jméno, adresu, telefonní číslo a popíšete událost. -
Do jaké částky jsou hrazeny asistenční služby?
Náklady spojené s příjezdem a odjezdem dodavatele, náklady na práci i drobný materiál hradíme do 12 000 Kč včetně DPH.
Souhrn veškerých informací k nahlášení škody
-
Jak nahlásit škodu?
Zavolejte nám na číslo 221 586 425 nebo napište na czinfo@cardif.com. Rádi vám pomůžeme s vyřešením každé situace.
Nezapomeňte. V případě škodní události zajistěte, aby se škoda nezvětšovala. Snažte se ji zdokumentovat, případně zajistit identifikaci svědků události. Pokud vznikne škoda na vaší domácnosti a zdá se, že jde o trestný čin, oznamte vše Policii ČR.
-
Do kdy mám oznámit škodu?
Nejlépe hned, nejdéle však do 3 let od jejího vzniku. Stačí zavolat na telefonní číslo 221 586 425. Naši operátoři vás rádi provedou dalším postupem.
-
Co potřebuji k oznámení škody pro pojišťovnu?
K nahlášení vzniklé škody si připravte:
- identifikační údaje osoby, na kterou je smlouva sjednána
- datum a čas vzniku škody
- popis a rozsah škody
Potřebné dokumenty se liší v závislosti na charakteru škody. Přesný výčet vám sdělí operátor asistenční služby nebo likvidátor.
-
Jak dlouho trvá vyřízení a vyplacení náhrady škody?
Standardní délka vyřízení je 5 pracovních dní od dodání všech podkladů.
-
Podle jakých cen se pojistné plnění vyplácí?
Škodu vám vyplatíme v cenách, které odpovídají hodnotě nových produktů, které jsou stejné nebo srovnatelné, a slouží ke stejnému účelu jako poškozená nebo zničená pojištěná věc.
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
Uzavření smlouvy vyřídíme i online
Zavoláme vám, jakmile to bude možné
Děkujeme za kontakt
Zavoláme vám, jakmile to bude možné. Prosíme o trpělivost.
Požadavek nebyl odeslán
Požadavek na zpětné volání se nepodařilo odeslat.
Na zadané telefonní číslo již evidujeme požadavek na kontakt. Ozveme se, jakmile to bude možné.